jueves, mayo 2, 2024
spot_img
InicioESOProjectes de 4t d'ESOViatge Fi d’Etapa de 4t d’ESO. Promoció 2018-22

Viatge Fi d’Etapa de 4t d’ESO. Promoció 2018-22

Del dimecres 15 al 17 de juny, l’alumnat de 4t d’ESO va gaudir d’unes convivències de fi d’etapa al Delta de l’Ebre plenes d’aventura. El primer dia vam gaudir d’un dia sencer a Portaventura. El segon dia vam fer un creuer pel Delta de l’Ebre i després vam dinar a la platja de Riumar on també ens vam poder banyar. La tarda del dijous i divendres al matí l’alumnat va participar a diverses activitats d’aventures: ponts tibetans, rocòdrom, tir amb arc, canoa i paintball. Vam acabar l’estada a l’hotel de Salou amb un bany relaxant a la piscina. Un viatge ple de d’activitats divertides, rialles i anècdotes que sempre recordarem.

Hem marxat gairebé tot l’alumnat dels 4.1, 4.2 i 4.3 amb la Mireia Moreno, professora d’anglès, el José Luís d’EF i l’Eva de Matemàtiques. Però de matèries no hem parlat, hem anat a passar-nos-ho bé, gaudir de la desconnexió que dóna viatjar, conèixer llocs i fer aventura. I sí, tot ha sortit així de bé; la calor ens ha acompanyat i l’hem sufocat amb una mica de platja i l’últim dia a la piscina de l’hotel. No hem pogut fer més… Els minuts han estat atapaïts amb les excursions. No hem parat! Però encara ens quedava temps per voler festeta a la nit…

Agraïm la bona resposta de tot l’alumnat, sempre respectuós i pacient amb el que s’havia de fer, amb una bona resposta a tot i això ha fet d’aquest viatge les convivències que culminen els quatre anys de l’eso a l’institut, un altre aprenentatge de tants altres que ens portem.

Felicitats per la vostra graduació, ens queda una miqueta de festa per celebrar-ho i a gaudir d’unes bones i merescudes vacances d’estiu!

Aquí us deixem algunes fotografies i videos de les nostres aventures, esperem us agradin.