sábado, abril 27, 2024
spot_img
InicioESOProjectes de 4t d'ESOViatge de final de curs 4t ESO

Viatge de final de curs 4t ESO

Vam sortir d’hora de Barcelona, el destí: Alacant. I durant les llargues hores de viatge, l’ambient era una predicció del que ens esperava, és a dir, rialles, bromes i cohesió. Després d’una parada a l’Oceanogràfic de València, on vam poder veure un espectacle de dofins, vam arribar a l’hotel.

Una vegada instal·lats vam aprofitar els únics rajos de sol que veuríem en els pròxims tres dies, i vam anar a la piscina. Després de sopar, vam descobrir que, durant les nits, els avis del ressort ballaven i cantaven. Ens hi vam afegir. L’endemà plovia, així que vam haver de canviar els plans, i, en lloc de fer activitats aquàtiques, vam anar a un museu d’art contemporani i a la bolera. En dos dies el grup estava més unit que mai. Continuàvem actius amb activitats esportives dins del recinte, i també vam visitar la ciutat d’Alacant. El final del viatge s’apropava, i l’última nit vam ballar més que mai. Dijous vam sortir en autocar per anar a la fàbrica de xocolata Valor i a la platja. A les 22:00h arribàvem a casa, estàvem cansats, però contents per tot el que havíem viscut.