miércoles, octubre 8, 2025
spot_img
InicioBatxilleratBatxillerat InternacionalSegon de batxillerat IB visita llocs clau per a la defensa de...

Segon de batxillerat IB visita llocs clau per a la defensa de la població durant la Guerra Civil.

Amb els estudiants de 2n de batxillerat IB fent classe d’Història en llocs clau per a la defensa de la població durant la Guerra Civil; espais per pensar la guerra i la pau, del passat i del present també.

El passat primer d’octubre el grup de segon de batxillerat Internacional va fer la classe d’Història visitant llocs clau per a la defensa de la població  durant la Guerra Civil del 1936, el refugi antiaeri del Poble Sec i les bateries antiaèries del Turó de la Rovira al Guinardó. Vam recordar fets, actituds i postures polítiques; vam poder reflexionar sobre la informació que se’ns dóna, l’ús dels termes vinculats a les guerres modernes que sovint escoltem, especialment aquests dies, i vam poder parlar entre tots i contrastar el que sabíem, el que anem aprenent i el que passa al nostre voltant. Sens dubte, va ser una sortida intensa i inspiradora per posar a la pràctica el pensament crític del nostre alumnat.
Els rostres dels nostres estudiants mostren l’atenció i l’interès de l’activitat, molt  gratificant per a tots, estudiants i professors.

Mpilar Sabio Esquíroz

Artículo anterior
ARTICLES RELACIONATS

ALTRES ENTRADES